Dove надихнув жінок на нове сприйняття побутових речей

Dove надихнув жінок на нове сприйняття побутових речей

18 жовтня у Києві відбувся атмосферний дівич-день «Птицы».

У рамках глобальної ініціативи «Dove: істина краса!», яка у 2014 році стартувала в Україні, партнером заходу став Dove.

Перший з чотирьох запланованих дівич-днів був присвячений порадам від дизайнерів, стилістів і психологів про те, як навчитися підпорядкувати собі побут і побачити в ньому поезію.

Жінки надихнулися лекціями цікавих спікерів, слухали і читали вірші, дивилися кіно, просто спілкувалися та вчилися мистецтву жити, окрилюючись новими думками та ідеями.

Dove став партнером рубрики «Розмови з чоловіками», де чоловіки розповідали про те, якими вони бачать жінок насправді: гарними, ніжними, природніми. Такий зворотній зв’язок дуже важливий для кожної дівчини, адже іноді ми занадто критично ставимося до своєї зовнішності. 

А тим часом Dove підготував для учасниць дівич-дня приємні сюрпризи. Учасниці мали можливість відправити листівку з теплими словами подрузі, сестрі, мамі. А біля фірмового стенду працював професійний фотограф.

Цієї осені пройдуть ще три дівич-дня «Птицы». Наступний – 25 жовтня, а ще два – 1та 8 листопада. Слідкуйте за анонасами!

Атмосфера дівич-днів «Птицы» повністю відповідає цінностям, які пропагує Dove. Кампанія «Dove: істина краса!» націлена на формування особливо дбайливого ставлення жінки до самої себе. Ініціатива стала відповіддю на результати світового дослідження, згідно з яким всього лише 2% жінок на Землі вважають себе дійсно гарними.

Хвилюватися про свою зовнішність дівчинки починають вже з раннього віку. 72% дівчат від 10 до 17 років стверджують, що знаходяться в стресовому стані через те, що повинні добре виглядати.

Жінки стали заручницями усталених стереотипів краси. А Dove допомагає від них звільнитися!