Директорка косметологічної клініки Leo Beauty Club Анна Михайлова: Найвищий рівень якості

Анна Михайлова
Наша героїня із задоволенням ділиться своїм досвідом, адже вважає, що це йде на користь розвитку індустрії краси.

Директорка косметологічної клініки Leo Beauty Club Анна Михайлова розповідає про нові тренди в індустрії краси, як на ринок вплинула пандемія і чому майстри з Leo з нетерпінням чекають Канського фестивалю.

– Анно, свого часу ви обрали один з найкрасивіших бізнесів – робити людей більш гарними та дарувати їм приємний догляд. Чому саме салон краси?

Я люблю красу і гармонію – у будь-яких проявах. І коли зрозуміла, що можу сама долучитися до того, аби розширювати цей простір, усвідомила, що знайшла справу свого життя.

– Яку філософію вкладаєте у свій бренд Leo Beauty Club?

Філософію любові до свого клієнта і справи, якою ми займаємося! Головна наша мета – нести прекрасне в маси. І це не тільки про видиме перетворення, ми несемо філософію гармонії між істинною внутрішньою красою і зовнішнім виглядом, які так нерозривно пов'язані! «Краса врятує світ» – саме цим ми і займаємося!

– За чим, окрім послуг, до вас приходять, а, головне, повертаються?

Ми є простором краси, і наше завдання – занурити наших клієнтів у цю атмосферу максимального комфорту, релаксу під час усіх б’юті-процедур. Наші гості – ті, хто цінує цей комфорт, рівень обслуговування. У нас чимало постійних клієнтів: якщо вже гість зайшов раз, то з високою ймовірністю повернеться та користуватиметься нашими товарами та послугами регулярно. Ми підтримуємо найвищий рівень якості, і люди це відчувають.

Анна Михайлова

– Ви самі обслуговуєтеся у своєму салоні? Які ваші найулюбленіші та обов’язкові процедури?

Звичайно, я вже звикла до певного рівня обслуговування в салонах Leo, і хоча у зв'язку з родом своєї діяльності я і відвідую інші салони (не лише у Києві, а й по всій Україні і навіть за кордоном), можу, без зайвої скромності, відзначити високий професіоналізм наших фахівців! І, безумовно, всі регулярні процедури я виконую в Leo, оскільки можу бути впевнена в якості наданих послуг. Тим більше, що б'юті простір Leo надає повний спектр послуг в одному місці – від процедур у перукарському мистецтві, нейл-естетики та іміджевих послуг, до перманентного макіяжу, від доглядових косметологічних процедур до інноваційних апаратних технологій!

Сучасній дівчині так важливо завжди виглядати на всі 100, і я не виняток, тому в обов'язковий ритуал догляду за собою я включаю безліч різних маніпуляцій. Не можу виділити щось одне, кожна процедура в арсеналі послуг Leo Beauty Club улюблена!

– Чи складно зараз, в умовах ковіду і неможливості планувати все наперед, залишатися стабільним бізнесом? Що цьому допомагає? На що спираєтеся?

Не секрет, що сфері послуг дісталося найбільше від ковіду. Адже є галузі, в яких можна продовжувати працювати онлайн, а у сфері краси йдеться лише про консультування, а не надання бажаних послуг. Проте ми змогли впоратися з карантинними обмеженнями.

Звісно, певний час ми не проводили прийом, але продовжували спілкуватися з нашими клієнтами, надавати їм консультації. Наприклад, розповідали в онлайн-режимі, як в домашніх умовах доглядати за волоссям, щоб довше зберігався колір, як безпечно зняти гель-лак тощо. І це тепле емоційне спілкування, взаємопідтримка дозволила не лише легше пережити локдаун, але й з зберегти клієнтську базу.

Плани на розширення: «Компанія Leo Beauty Club швидко розвивається. Ми міцно стоїмо на ногах і готові до розширення, наша мета зробити бренд відомим не тільки в Україні, а й за кордоном».

– Є те, чим ви завдячуєте карантину?

Безперечно. У будь-якій ситуації треба шукати позитив і бачити можливість, а не проблему. Ми використали цей час для того, щоб провести підвищення кваліфікації наших майстрів. Під час карантину вони пройшли масу онлайн майстер-класів, мали можливість вчитися та обмінюватися досвідом з колегами та розвивали себе професійно. Якби робота продовжувалася у звичному режимі, на таке інтенсивне навчання забракло б часу.

– До речі, про навчання. Ви анонсували всеукраїнський освітній проєкт Leo Education. В чому він полягає та коли розпочнеться?

Справді, зараз ми активно працюємо над деталями цього проєкту. Це буде зовсім інший формат навчання для фахівців б’юті-індустрії – керівників, адміністраторів, майстрів.

Наші учні зможуть проходити практику у мережі Leo, а майстри матимуть можливість реалізуватися як коучі. Найбільш старанні учні зможуть пройти шлях від стажера до арт-директора – немає нічого неможливого.

Анна Михайлова

– Ви амбітна людина? Любите виклики чи комфортні умови роботи?

Звісно, я люблю виклики, складнощі, бо тоді ще яскравіше відчувається смак успіху. Свій подальший особистісний розвиток я пов’язую із Leo. Мої амбіції не обмежуються лише адміністративною посадою, планую виступати в якості коуча, щоб ділитися досвідом як з діючими керівниками салонів, так і з тими, хто планує реалізувати себе на керівних посадах.

– Минулого року ви мали би брати участь у підготовці зірок до виходу на червону доріжку Канського фестивалю. Але пандемія змінила плани. На цей рік вдасться, як вважаєте? Ви ж досягнете свого?

На жаль, ситуація з пандемією не дає можливості бути впевненими на 100% щодо запланованих подій. Але ми дивимося з надією в майбутнє і, безумовно, при успішному результаті нашій участі як б'юті партнера Канського кінофестивалю – бути!

– Зараз ви виступаєте на б’юті-бранчах як запрошений експерт, у своєму проєкті берете на себе роль коуча. Що спонукає ділитися досвідом, адже ви виховуєте собі конкурентів?

Я із задоволенням ділюся своїм досвідом, адже це йде на користь розвитку бізнесу краси в нашій країні! Б'юті сфера в Україні на порядок сильніше, ніж в Європі, наші фахівці набагато більш кваліфіковані, але не завжди у них є бачення, куди рухатися і як розвиватися, саме з цим ми з командою будемо намагатися їм допомогти! Я не розглядаю це як конкуренцію, мені дуже важливо зробити свій, хоч і не великий, внесок, в розвиток української б'юті індустрії як всередині країни, так і за її межами!

– Який найбільший зараз запит у вашій сфері?

Запити гостей змінюються постійно, все залежить від сезонності, майбутніх свят і появи новинок на б'юті ринку! Незмінно користуються попитом класичні базові послуги: нігтьова естетика, колористика, догляд за обличчям та оформлення брів. Але наші гості йдуть в ногу з часом, адже світ рухається в бік розвитку технологій. І все частіше ми стали відзначати підвищення інтересу клієнтів до косметологічних технологій. У нас є чим задовольнити запит клієнтів – наша клініка представляє великий арсенал апаратних методик, останніх наукових розробок.

Фото в тексті: особистий архів Анни Михайлової

Предыдущий пост
Ирина Акимова
«Бельгийцы называют меня Феей леса» - интервью со скульптором Ириной Акимовой

Новости партнёров

Fresh

Фитнес и здоровье

Кариес уходи: ТОП-5 советов, как сохранить здоровье зубов

Безупречная белоснежная улыбка – это не столько признак красоты, сколько здоровья.
Lifestyle

SPA RELAX в Карпатах: как отдохнуть душой и телом всей семьей в Radisson Blu Resort, Буковель

Если вы хотите сбежать из шумного города на выходные, замедлить ритм, и провести время с пользой для себя, мы знаем, куда вам стоит отправиться!
Красота

Почему происходит старение волос, как с ним бороться

Посмотри этот список и проверь, есть ли у тебя какой-то из признаков старения волос!
Психология

Первое время на новой работе: как влиться в коллектив

Правила, которые помогут вам выжить в любом коллективе.