Вишуканий тиждень: вже вдруге в Україні втілять проєкт «Більше Франції»

Більше Франції
Прогулянка Єлисейськими полями у стильному береті, витончений аромат парфумів, запах свіжовипечених круасанів – не лише квиток до Парижа може подарувати антураж Франції. З 3 до 10 грудня українці знову зможуть цілий тиждень смакувати життя по-французьки й відкрити для себе нові бренди та активності.

Тиждень Франції в Україні вже стає доброю традицією. Вдруге поспіль Франко-українська торгова палата ініціює проєкт «Більше Франції» – тиждень для знайомства з французьким мистецтвом життя для всіх охочих. У рамках програми завдяки понад 50-ти французьким брендам українці в Києві та в інших великих містах (Дніпрі, Харкові, Одесі, Львові) матимуть змогу познайомитися або дізнатися більше про їхню продукцію, зануритися в традиції та культуру країни, спробувати себе в нових активностях.

Серед брендів-учасників – ресторани, винні магазини, роздрібні продуктові компанії, продукція б’юті-сфери та для догляду за собою, банківські послуги, фармацевтичні, транспортні компанії, бренди категорії «стиль», зокрема люксові, спортивні товари, товари для побуту, декору та інтер’єру.

Пандемія стала серйозним викликом для бізнесу у всьому світі. Ми раді, що вже другий рік підтримуємо французький бізнес в Україні, допомагаємо з одного боку брендам – розповісти про себе, з іншого – українцям розширити коло улюблених продуктів високої якості. Торік заходи Тижня Франції викликали ажіотаж серед споживачів: загалом взяло участь майже 100 000 охочих. Тож ми з упевненістю можемо сказати, що робимо важливу й цікаву суспільству справу

– зазначила Мод Жозеф, Директорка Франко-української торгово-промислової палати.

Серед активностей Тижня Франції – майстер-класи «Бьюті секрети парижанок» та для дітей з випічки різдяного печива, кулінарні подорожі регіонами Франції, дегустація вин та навіть Ельзаський вечір, де під живу джазову музику можна буде насолодитися вечерею традиційної кухні та скуштувати витончені святкові десерти. Крім того, щодня на всіх охочих чекатимуть знижки, розіграші та подарунки від французьких брендів.

Докладніше з програмою заходів можна ознайомитися на офіційному сайті: frenchweek.com.ua.

Партнери Тидня Франції в Україні: Ашан, Air France, L'OCCITANE en Provence, Tefal, Укрсиббанк, Caudalie, Schneider Electric, Gien, René Furterer, Biocodex, сім’я ресторанів Très Français, Wine Democracy, ЦУМ, Decathlon Ukraine та інші.


Інформаційна довідка про Франко-українську торгово-промислову палату (CCIFU):

Франко-українській торгово-промисловій палаті виповнилося вже 27 років, її було засновано в 1994 році. Наразі під егідою CCIFU діють понад 150 французьких компаній, а також підприємств під французьким управлінням: від малого і середнього бізнесу до великих міжнародних груп. Головною метою органа є розвиток торговельних відносин між Україною і Францією.

Сила партнерської мережі палати полягає в взаємодоповнюваності напрямків бізнесу, налагоджених ділових зв'язках з владою країни, а також у постійній співпраці з Посольством Франції.

Предыдущий пост
дизайн спальни
Как недорого обновить спальню за выходные: 16 практичных идей
Следующий пост
Единственная
Стать экспертом «Единственная» прямо сейчас

Новости партнёров

Fresh

Психология

Группы поддержки – что это такое и почему они полезны? Рассказывает психологиня

Меткое сказанное доброе слово, объятия, сообщения «Я в тебя верю», и даже улыбка незнакомца или незнакомки влияют на наше эмоциональное состояние.
Свадьба

Фаянсовая свадьба: как отпраздновать 9 лет со дня свадьбы

Узнайте, как сделать фаянсовую свадьбу запоминающейся и особенной.
Психология

Страх перемен: что это и как не дать ему повлиять на вашу жизнь?

Психологический подход к преодолению страха перемен.
Шоубиз

«В кожаной куртке и боди»: Лилия Ребрик продемонстрировала смелый образ после третьих родов

Ведущая проектов на телеканале «Дім», актриса Лилия Ребрик поделилась пикантным фото.