Засновниця німецького бренду ikoo розповіла про боротьбу з раком молочної залози

Здорова та щаслива
P
Кетрін Холівел прилетіла до Києва, щоб виступити на благодійному заході Breast Cancer Awareness «Здорова та щаслива», мета якого - нагадати жінкам про важливість регулярного самообстеження та відвідування мамолога. Прості речі рятують життя.

Жовтень - всесвітній місяць боротьби з раком молочної залози. Серед онкологічних захворювань жінок рак грудей займає 1-е місце, причому захворюваність постійно поширюється. За статистикою, захворюваність населення на злоякісні новоутворення молочної залози за останні 15 років зросла більш ніж удвічі. В Україні і в усьому світі ця хвороба посідає перше місце у жінок серед онкозахворювань. Кожен день 41 жінка дізнається про те, що хвора на рак молочної залози.

В Україні пізно виявляють рак молочної залози. У той же час на сьогоднішній день ця хвороба абсолютно виліковна, якщо її виявляють на ранніх стадіях.

  • 48% випадків раку молочної залози виявляють на профілактичному огляді.

Своєчасна діагностика грудей рятує життя. Якщо діагноз ставлять на 1-й стадії, одужує 98% жінок. Виявити захворювання на більш ранній стадії дозволяють регулярні відвідування мамолога та самодіагностика.

Здорова та щаслива

26 жовтня компанія «Адамантика» та бренд ikoo провели освітній бранч Breast Cancer Awareness «Здорова та щаслива». Головна мета заходу - розповісти про проблему раку молочної залози в Україні та змотивувати українок не забувати про важливість самообстеження та регулярного відвідування мамолога.

Здорова та щаслива

Здорова та щаслива

Спікеркою заходу стала Кетрін Холівел - засновниця бренду ikoo. Два роки тому вона перенесла рак молочної залози та здолала його.

Завдяки моєму особистому досвіду з хворобою і величезній підтримці, яку я отримала, я зосередила свою увагу саме на цій проблемі, щоб підтримати всіх жінок, які стикнулися з раком молочної залози, і запобігти поширенню серед здорових дівчат. Тому ikoo разом зі мною як засновником бренду ініціює місячну кампанію Breast Cancer Awareness «Здорова і щаслива», спрямовану на інформованість проблеми раку молочної залози у всьому світі в поєднанні з благодійним бранчем в Україні, а також збором фінансових коштів, щоб допомогти жінкам України в такій ситуації

- розповіла Кетрін.

Здорова та щаслива

Кетрін Холівел

ikoo - німецький бренд продуктів та аксесуарів по догляду за волоссям. Всі продукті мають європейські сертифікати, які захищають права тварин Peta та Cruelty free. Головний меседж бренду: «Тобі не потрібно відповідати стандартам краси, щоб мати гарне волосся. Ти чарівна. Ти неперевершена. Ти - це ти. З ikoo».

Здорова та щаслива

Здорова та щаслива

Під час виступу Холівел розповіла про свій догляд за волоссям після хіміотерапії за допомогою продуктів ikoo. В період лікування Кетрін втратила волосся і замислилась про догляд за шкірою голови. Так народилися бестселлери бренду ikoo - скраб-пінка с морською сіллю та скраб-пінка з коричневим цукром. Це дуже ніжний та делікатний продукт, який підходить для чутливої шкіри та відлущує роговий шар, що посилює ріст волосся.

Здорова та щаслива

Жінка зізналась, що після курсу лікування та дбайливого домашнього догляду її волосся повністю відновилося і стало навіть розкішнішим, ніж було до хвороби.

До речі, нещодавно команда ikoo винайшла денну та нічну сироватку для шкіри голови Scalp Serum. Перша (денна) - для зволоження шкіри голови, друга (нічна) - для посилення росту волосся, адже вночі відбувається посилена регенерація всіх тканин. Зовсім скоро сироватки ikoo будуть доступні українським жінкам.

Здорова та щаслива

Нагадаємо, першим продуктом ikoo 9 років тому був браш-детанглер, розроблений за принципами традиційної китайської медицини. За допомогою спеціально розташованих щетинок він робить оздоровлюючий масаж шкіри голови та стимулює енергетичні мерідіани, що розташовані на шкірі голови. Це робить розчісування волосся приємним оздоровлюючим ритуалом.

Кетрін обожнює займатися продуктами для волосся - допомагати жінкам та дівчатам правильно доглядати за своїм волоссям та шкірою голови. Щоб не трапилося, вважає вона, потрібно дбати про себе і свою зовнішність. Кожна жінка будь-якого достатку, в будь-якому віці може відчувати себе гарною, якщо у неї доглянуте волосся.

Здорова та щаслива

На події також виступили лікар-онкомамолог Олена Датієнко, яка розповіла про важливість своєчасного обстеження, психолог Олександра Чекмарьова і Катерина Ніколенко — українська дівчина, яка переборола рак молочної залози. Катя наголосила на тому, що регулярне УЗД молочних залоз та візити до мамолога — це, здавалося б, дуже прості речі, які дійно здатні взятувати життя.

Кетрін Холівел, Катерина Ніколенко

Кетрін Холівел, Катерина Ніколенко

А щоб підтримати малозабезпечених жінок, яким поставили невтішний діагноз, ви маєте нагоду придбати благодійний Charity box з косметичними засобами, кошти з продажу якого підуть на боротьбу з раком молочної залози у благодійний фонд «Квітна».

Сайт «Адамантика»: shop.adamantika.com.ua

Здорова та щаслива

Здорова та щаслива

Здорова та щаслива

Здорова та щаслива

Здорова та щаслива

Здорова та щаслива

Здорова та щаслива

Предыдущий пост
девушка рисует
Как безболезненно перестроиться на зимнее время: рекомендации психолога и сомнолога
Следующий пост
вакцинация беременность
Влияет ли вакцинация от COVID-19 на беременность: объясняет кандидат медицинских наук

Новости партнёров

Fresh

Showbiz

В шоу «МАСКА» рассекретили Джмеля: это звезда известного юмористического шоу

В шестом выпуске шоу «МАСКА» на канале «Украина» решили снять маску с Джмеля.
Гороскоп

Гороскоп на 28 ноября 2021 года для всех знаков Зодиака

28 ноября 2021 года – обратите в этот день внимание на проблемы, которые вы упорно игнорируете.
Гороскоп

Таро-прогноз на неделю с 29 ноября по 5 декабря 2021 года

Карты Таро могут не только рассказать о будущем, но и помочь управлять им, избегая ошибок и неприятностей.
Showbiz

«Холостячка 2. Как выйти замуж»: смотреть онлайн выпуск от 26.11.2021

Любимое пост-шоу «Как выйти замуж» в самом разгаре. В студии будут обсуждать самые острые и горячие моменты «Холостячки», участники смогут объяснить свои поступки и слова.